måndag 20 april 2009

Sexpack? Yes please.

Ja, fan vad jag har lessnat på att lata mig med träningen. Jag har inte tränat på tre veckor, jag känns så jävla slapp, var tex idag på stan och provade ett par shorts, jag hatade hur mina ben såg ut, ville hoppa ner från Bergnäsbron direkt. Sen har jag också märkt att jag tillochmed tycker det är jobbigt att gå omkring på stan, och så fort jag får chansen sätter jag mig ner, vad fan är det för inställning?
Tur som FAAAAAAAN ska jag och träna ikväll, träna sporten jag älskar mer än något annat; Fotboll. Inte sämre är det heller när jag har världens bästa lag, Luleå Damfotboll. Nu äre ta mig fan hårdträning som gäller, ska börja med mina gamla rutiner igen, mitt sexpack ska infinna sig på min mage till i juni. Så; hejdå dåliga rutiner, far åt helvete!

TJOSAN SA MAMBA NÄR NÄCKEN SÅGS I PROFIL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar