lördag 25 april 2009

FYFA-AN vad jag älskar fotboll, satana. Idag spelades första seriematchen för min del mot Gammelstan, jobbig oavgjord (0-0) dock, men helt sjukt rolig match.

I vintras har jag även lyckats spela till mig en ny position och ny titel, men de två spelar ingen roll, det spelar ingen roll att jag är på samma plats som Mellberg, spelar ingen roll att jag tituleras kapten, det spelar ingen roll att det är jag tillsammans med min mittbacks homie bestämmer hur vi ska spela, det spelar fan i mig inte någon roll. Vad som spelar roll är min extrema kärlek till sporten.
Det finns på riktigt ingenting som toppar att komma ut på planen i alla väder, ingenting toppar uppvärmningen, ingenting toppar känslan av minst 14 taggade flickor vid min sida, ingenting toppar taktiksnacket, - ingenting kommer någonsin toppa det.
Jag älskar oss flickor, vi gör denna sommar till en bra sommar. Let's kick some asses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar