tisdag 21 april 2009

Im makin' it my fantasy.

ÅÅÅH, jag är så stört less på vintern, våren och allt som hör det till. Visst, jag älskar att köra skoter, åka slalom och allt det där. Men i 9 månader om året är det fan bara pissväder, sen i tre underbara månader om året är det sommar. Juni, juli, augusti - allt känns verkligen så jävla mycket lättare då. (Tack Gessle för den låten btw.)
Jag är så sjukt taggad på sommarlov just nu så det inte finns! Jobb i två veckor, syrrans bröllop och sen är det stranden och sena utekvällar som gäller. Man kanske inte ska förvänta sig så mycket heller, ingenting brukar ju bli som man förväntar sig, förbannade öde.
Sommaren 08 var verkligen stört bra, får bara hoppas att 09 blir snäppet bättre, helt sjukt vad jag längtar.

8 veckor kvar av åttan också, ska bli så jävla skönt att få den bortgjord. Helvitte vad jag hatar åttan. Helvitte vad jag hatar skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar