tisdag 7 april 2009

En sån här dag i april..

Hallå igen, hur är dagen en sådan här kväll i augusti när sommaren regnat bort? Jag önskar jag kunde lyssna på den låten och känna sanning i att det faktiskt är augusti.

Snart är det fan skolavlsutning, sommar och sommarjobb. Känns rätt härligt ändå att jobba första perioden hos syrran, och sen komma hem med massa pengar som gör livet rätt. Ja, jag är girig och pengar gör mig glad. Förhoppningsvis älskar pengaguden mig i sommar lika mycket som jag tycks avguda den. Men, man kan ju inte få allt eller hur? .. Hosthost.. Något som lär bli svinkul i sommar är Pernillas bröllop, extremt kul att se någon så lycklig med en annan människa! - De har ändå bara, eller bara och bara, varit tillsammans i 2-3 år. Svingulligt är det iallafall. Sen något ännu bättre är att jag ska stå med en lång, ljusrosa klänning och en fin uppsättning i håret, ja, ni förstod rätt, jag ska vara tärna. Can't wait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar