måndag 4 maj 2009

Malin dissar Dessie

Malin Wäppling, min bästa kompis, sitter just nu i denna stund och skriker om att hon hatar henne och jag citerar från Dessies blogg:
"Mascara. Det är något vi alla tjejer använder i dagens läge. Mascaran är nog det viktigaste i mitt liv! Jag kan inte gå ut utan den, pga min ljusa blonda ögonfransar.. Så mascaran är en räddare i nöden, love it! (Till er killar som inte vet vad mascara är, så är det en borste med lite färg på som man sätter på ögonfransarna... hihi)"

Malins svar på tal:
"Hon är ju förfan mer efterbliven än jag, jag ska stämma henne på pengar. VEM FAN VET INTE VAD EN MASCARA ÄR? Jag ska flytta till USA och stämma alla som inte vet vad mascara är, fan va efterbliven, jag hatar henne. Så jävla falsk!"

Detta är typ det roligaste jag hört, jag har skrattat konstant i tio minuter typ, herregud! (Sen kan jag också tillägga att Malin kommenterat varje av hennes inlägg om att hon hatar henne. HAHA)





1 kommentar: