måndag 11 maj 2009

Dear long lost pal.

Det var ett tag sen jag ägnade en tanke åt mitt gamla gäng, som bestod av mig själv, Malin och en viss tjej vid namn A. Vi var svintighta och vi hade skitkul, 6an och lite av 7an. Sen hände någonting mellan mig och A och vi började bråka om en skitsak. Svintrist, men jag ångrar inte någonting jag sagt eller gjort, jag är inte mer än människa.
Det är jävligt viktigt att komma ihåg; "Även om du ser bättre du, gör bättre pengar, är man eller kvinna, är du jämnställt lika bra som någon annan."
Inne på Facebook jag satt idag och kollade igenom Malins bilder ser jag en bild, på A, Malin och jag.
Den väckte känslor, helt klart.
Min slutsats är; A.. Jag tycker inte att det borde vara såhär, och jag är ledsen för hur det blev, men jag ångrar ingenting. Det vore fel av mig, och fel av dig att ångra.
Derimot borde vi bortse.
Jag ångrar inga steg vid din sida. Jag vattnar dina växter än.

1 kommentar:

  1. jag har klurat ut vem A är.

    peace ikea - jag har en dröm att nån dag återförena er två <3

    SvaraRadera