tisdag 31 mars 2009

You make it real for me.

Friluftsdag idag med arbetslaget. Det var jobbigt, men genomlidbart. Helt okej faktiskt. Erik spelade hockey hela tiden, det var sämst, den jäveln. Mallanbrallan var hos tandläkaren och fixade sina tänder, det blev svinfint! Hon är så göllig! Fast å andra sidan, tyckte jag inte att hon skulle göra det, det var ju liksom en sak som gjorde Malin till Malin.. Det är typ som om jag skulle sluta vara översprallig hela tiden och aldrig sluta asgarva åt saker man inte ska garva åt..

Påsklovet går från torsdagen till Riksgränsen, jag och mamma. Det betyder att jag missar när min hjärtevän fyller 17 bast. Jag antar att jag blir tvungen att gottgöra honom när jag kommer hem, vilket jag gladeligen kommer att göra.

En låt, får han av mig, både här och senare framöver ska jag och två andra framföra den med skolan. Så, nu ska jag plugga text. Oj, vad halvhjärtat det här blev.. Hur som haver, lyssna, det är världens gulligaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar